Англійська мова 1 клас
Підсумки

Правила

1)    This is … - Це (є) …     Вживається, коли називаємо предмет, що знаходиться поруч
2)    These areЦе (є) …   Вживається, коли називаємо предмети, що знаходяться поруч
3)    That is … - То (є) …    Вживається, коли називаємо предмет, що віддалений від нас
4)    Those are … - То (є) …         Вживається, коли називаємо предмети, що віддалені від нас
5)    He is (Tom/a boy/a father/…). – Він (Том/хлопчик/тато/…).                
6)    She is (Sara/a girl/a mother/…). – Вона (Сара/дівчинка/мама/…).
7)    It is … - Це (є)/ Воно (є)… - Вживається, коли називаємо неживі предмети, а також тварин: It is a table. – Це стіл.; It is a dog. – Це собака. АЛЕ: It is blue. – Воно синє.
8)    They are … - Вони … They are tigers.  - Вони тигри.
9)    is – означає «є», часто не перекладається. Це дієслово вживається у всіх реченнях, де немає якогось іншого дієслова, ставиться на 2-му місці. Наприклад: Це Ніна. = This is Nina. Щоб утворити питальне речення, досить переставити перших 2 слова місцями:
Is this Nina? – Це Ніна? Відповідь коротка: Yes, she is. - Так.
Is this a lion? – Це лев? - Yes, it is. - Так.
He is a boy. - Він злопчик. Is he a boy? – Він хлопчик? Yes, he is. – Так.
Щоби заперечити додаємо заперечну частку notне:
Is this a lion? – Це лев? No, it is not. – Ні.
10)                      Присвійні займенники ставляться перед іменниками:
мій – my: моя мама – my mother; Це моя мама. – This is my mother. Я люблю свого тата Бена. – I love my father Ben.
твій – your: твій брат – your brother; Це твій брат. – This is your brother.
11)                      Неозначений артикль a (чит: е). Вживається коли вперше розповідається про річ, ставиться тільки перед іменниками (назвами предметів). Перед цифрами, кольорами, іменами НЕ ставиться.
12)                      I have got … - Я маю… / У мене є…       I have got a cat. - Я маю кота.
13)                      She has got … - Вона має … She has got  a parrot. - Вона має папугу.
14)                      He has got… - У нього є …   He has got a book. – У нього є книга.
15)                      She has got = shes got          
He has got =hes got     Це скорочення для зручності вимовляння та написання. Shes got a parrot.
Щоб утворити питальне речення, виносимо дієслово на перше місце: Has she got a parrot? - Вона має папугу? Відповідь коротка: Yes, she has. – Так, має.
16)                      I love… - Я люблюI love my cat. - Я люблю свого кота.
17)                      I like… -Мені подобається…/Я люблю…        I like your car. -Мені подобається твоя машинка.
18)                      Щоб заперечити, вживаємо допоміжне дієслово do та заперечну частку not (не): I do not like your car. -Мені не подобається твоя машинка.
19)                      Для запитання виносимо допоміжне дієслово на перше місце:  Do you like my car? – Тобі подобається моя машинка?
20)                      Відповідь коротка, вживаємо допоміжне дієслово: Yes, I do. – Так.; No, I do not. -  Ні.
21)                      Множина: коли називаємо кілька предметів, то до назви передмета додаєм закінчення s:
I have got two cats. – Я маю 2 котика. Those are three pens. - То 3 ручки.

Звуки
Транскрипція голосних
Відповідні звуки укр
Приклади
Транскрипція приголосних
Відповідні звуки укр
Приклади
[a:]
глибоке, довге «а»
hard [ha:d]
[l]
звук л
lake [leik]
[æ]
поміжний звук між «е» та «а», широко відкриваючі рот
can [cæn]
[p]
звук п
pen [pen]
[i:]
довге, жироке »і»
week [wi:k]
[b]
звук б
about [əbaut]
[i]
короткий звук «и»
wish [wi ʃ]
[t]
звук т
ten [ten]
[e]
короткий звук «э»
get [get]
[d]
звук д
date [deit]
[ɔ]
звук «о»
clock [klɔk]
[m]
звук м
miss [mis]
[ɔ:]
довгий, глибокий звук «о»
before [bifɔ:]
[k]
звук к
black [blæk]
[ə]
»е», нетральнийй
success [səkses]
[g]
звук г
green [gri:n]
[ʌ]
звук «а», короткий, відривчасний
under [ʌndə]
[n]
звук н
number [nʌmbə]
[з:] або [ə:]
проміжний звук між «о» та «е», трохи нагадує російський звук «ё»
burn [bз:n]
[ʃ]
звук ш
Russian [rʌʃn]
[u]
звук «у»
look [luk]
[f]
звук ф
five [faiv]
[u:]
довгий звук «у»
soon [su:n]
[v]
звук в
live [liv]
[ai]
звук «ай»
fight [fait]
[s]
звук с
face [feis]
[ei]
звук «эй»
make [meik]
[z]
звук з
lazy [leizi]
[ɔi]
звук «ой»
noise [nɔiz]
[ʒ]
звук ж
pleasure [pleʒə]
[au]
звук «ау»
found [faund]
[tʃ]
звук ч
chair [tʃɛə]
[ɔu]
звук «оу»
stone [stoun]
[dʒ]
звук дж
joke [dʒouk]
[iə]
звук «іе»
hear [hiə]
[r]
звук р
rose [rouz]
[uə]
звук «уе»
sure [ʃuə ]
[h]
звук х
hair [hɛə]
[ɛə]
звук «эа»
pair [pɛə]
[j]
звук й
надає м’якості
[ju:]
звук «ю»
knew [nju:]
[w]
звук уо або в
what [wɔt]
[je]
звук «е»
yellow [jeləu]
[ŋ]
звук н (носовой)
morning [mɔ:niŋ]
[jз]
звук «‘эа», «ё»
year [jз:]
[θ]
середнє між с та ф
thin [θin]
[jʌ]
звук «я»
young [jʌŋ]
[ð]
середнє між З та В
that [ðæt]

Зайдіть на адрес https://www.youtube.com/watch?t=13&v=bDblS9DJkmA
Читання деяких буквосполучень
ch [ t∫] cheese, chess, chick, church
ck [k] chick, cricket, duck, pick
ng [ŋ] morning, playing, sing, song
sh [∫] she, shine, show, shirt
ph [f] phone, photo
th [θ] maths, thanks, three, thin, clothes
th [ð] then, they, these
wh [w] what, where, when
wh [h] who, whose
wr [r] write, writing
Вправи
1. Fill in, read and translate (Заповни пропуски, прочитай і переклади на українську мову)
A: Hello!
B: ___________!
A: What is your _________?
B: My name _____ Bill. What is _______ name?
A: My name   is tolya.

A: Good morning !
B: Good _______________. How are you?
A: I am fine. Thank you. And  you?
B: I am fine too. Thank _______.

2. Translate into English (Переклади на англійську мову)
Він є хлопчик.
Вона є дівчинка.
Він є мій друг.
Вона є моя мама.
Вона є моя бабуся.

Як у тебе справи? – Чудово. Дякую.
Як справи у твого брата?
Як справи у твого тата?
Як справи у твоєї сестри?
Як справи у твого дідуся?

Скільки тобі років? – Мені є 7 років.
Скільки років твоїй мамі?
Скільки років твоєму татові?
Скільки років твоєму брату? – Йому є 10.
Скільки років твоїй сестрі? – Їй є 5 років.

Я маю домашнього улюбленця. Це є собака. Він є коричневий.
Я маю домашнього улюбленця. Це є хом’як. Він є жовтий.
Я маю домашнього улюбленця. Це є рибка. Вона є синя.

Це є кімната.
Це є моя  сім’я.
Це є мій тато.
Це є курча.
Це є біла коза.
То є олівець.
То є крокодил.
То є парта.
То є курка.
То є маленький кіт.

Що це? – Це є зошит.
Що це? – Це є жирафа.
Що це? – Це є папуга.
Що це? – Це є комп’ютер.

Хто є це? – Це є вчитель.
Хто це? – Це є школяр.
Хто це? – Це є учень.

Де є ручка? – Вона є в пеналі.
Де є м’яч? – Він є під столом.
Де є лампа? – Вона на столі.
Де є кіт? – Він є біля дверей.

Ліжко дівчинки –
Ручка хлопчика –
Кімната дітей –
Портфель друга –
Папуга брата -

Чий портфель є це? – Він є Пем.
Чия книга є це? – Вона є Джейн.
Чиє ліжко є це? – Воно є Джіма.
Чий комп’ютер є це? – Він є Хелен.
Чия картина є це? – Вона є Кейт.

Де є килим? – Він є біля стільця.
Де є книжка? – Вона є на полиці.
Де є вазон? – Він є на вікні.
Де є м’яч? – Він є під ліжком.
Де є іграшка? – Вона є в коробці.

Це вівця? – Так. Це є вівця.
Це індик? – Так. Це є великий індик.
Це слон? – Так. Це великий слон.
Це короткий хвіст? – Ні. Це довгий хвіст.
Це твоя лінійка. – Ні.
Це твоє ліжко? – Ні.

Я маю іграшку.
Я маю гітару.
Ти маєш літака.
Ти маєш довгу лінійку.
Ми маємо темне волосся.
Вони мають світле волосся.
Він має довгий ніс.
Вона має коротку шию.
Моя бабуся має півня.
Мій друг має гарну іграшку.

Ти маєш олівець? – Так.
Ти маєш зошит? – Так.
Ти маєш карту? – Так.
Ти маєш гумку? – Ні.
Ти маєш дітей? – Ні.
Ти маєш світле волосся? – Ні.

Дивись. Це є мавпа. Вона є чорна.
Дивись! Це є змія. Вона є зелена.
Дивись! Це є пташка. Вона оранжева.

Мені подобається ця іграшка.
Мені подобається ця книга.
Тобі подобається мій велосипед.
Тобі подобається його подарунок.

Тобі подобаються літаки? – Так. Мені подобаються літаки.
Тобі подобаються потяги? – Так. Мені подобаються потяги.
Тобі подобається цей повітряний змій? –Ні. Мені не подобається цей повітряний змій.
Тобі подобається моя лялька? – Ні. Мені не подобається твоя лялька.
Тобі подобається цей подарунок? – Так.

Це є портфель. – Це є портфелі.
Це є пенал. – Це є пенали.
Це є диван. – Це є дивани.
Це є вікно. – Це є вікна.
Це є нога. – Це є ноги.

То є лампа. – То є лампи.
То є машина. – То є машини.
То є човен. – То є човни.
То є повітряна кулька. – То є повітряні кульки.
То є годинник. – То є годинники.

3. Read and translate (Прочитай і переклади)
1) I have got big family. Meet my family. This is my father. His name is Jack. This is my mother. Her name is Jane. This is my sister. Her name is Kim. She is 4. This is my brother. His name is Stepan. This is my baby brother. His name is Jim. He is 1. This is my grandmother. Her name is Lina. This is my grandfather. His name is Bob. I like my family.
2) I like pets. I have got lots of pets. I have got a cat, a dog, a fish, a hamster, a rabbit, and a parrot. My cat is white. Its name is Murka. My dog is black. Its name is Rex. My fish is yellow. Its name is Sonya. My hamster is brown. Its name is Masik. My rabbit is grey. Its name is Silver. My parrot is green. Its name is Gosha. Let us play with my pets!
3) I have got one small head. I have got a blond hair. I have got two dark eyes and two ears. I have got one nose and one mouth. I have got a short neck. I have got two arms and two hands. I have got two legs and one back. I am nice girl.

4) My friend is a schoolboy. He is 8. He has got pens, pencils, rubbers, rulers, felt-tip-pens, books, exercise-books in his bag. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу