Спілкуємось вдома англійською

Good morning! - добрий ранок!
Good afternoon!- добрий день!
Good evening! - добрий вечір!
Wake up! - прокидайся
Make a bed! - застели ліжко
Let's do morning exercise! - давай робити ранкову зарядку
Wash your hands! -  помий руки
Clean your room - прибери у своїй кімнаті
Do you want to eat? - ти хочеш їсти?
I want to drink / eat. - Я хочу пити / їсти
I don't want to eat. - Я не хочу їсти
Could you help me? - Чи не міг би ти допомогти мені?
Help me, please! -допоможи мені, будь ласка!
Thank you! - дякую
You are welcome. - нема за що
All right! - добре
Ok! - добре
Good! - добре
Exellent - чудово
Shame of you! - як тобі не соромно!
Are you kidding? - ти жартуєш?
Be carreful! - будь обережним
Don't speak! - не розмовляй
Keep silence! - дотримуйтесь тиші
Keep up with me! - не відставай від мене
Give me ... дай мені ...
Let's go! - пішли!
Give me a spoon (fork / knife), please! - дай мені ложку (виделку / ніж), будь ласка!
Are you hungry? - ти голодний?
Are you tired? - ти втомився?
Bon appetit! - смачного
Is it tasty? - смачно?
Wash your (my) plate / cup! - помий свою (мою) тарілку /чашку!
What do you want to do? - Що ти хочеш робити?
One minute - одна хвилина
Quickly! - швидко
Don't worry! - не хвилюйся
Go to bed! - лягай спати!
Good night! - доброї ночі! Надобраніч!
I love you - я люблю тебе
Let's play! - Давай гратися!
It's time to study! - Час вчитися!
It's time for Mathematics! - час робити математику
It's time fot Reading! - час читати
It's time fot Writing! - час писати
It's time for English! - час для англійської
You have got ten minutes! - У тебе є 10 хвилин
Would you like ...? - Чи не хотів би ти ...?
Would youl like a cup of tea? - Чи бажаєш ти чаю?



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу