Батькам

Чому нашим дітям важко знайти себе
http://mamabag.com.ua/2018/06/28/batki-vam-potribno-pripiniti-zvinuvachuvati-u-vsomu-vchiteliv/
 Як ми виховуємо невдячних дітей.
Увага, батьки! Контролюйте захоплення дітей в мережі Інтернет. https://scontent.fiev5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/28055782_1571230632995399_57508493717478898_n.jpg?oh=1c83e925c333d5327e660422c8b8ae6a&oe=5B0D3D74
Як виховати дітей ввічливими? Припиніть робити 5 речей!

Чому діти нудьгуютьу школі, не вміють чекати, легко розчаровуються та не мають справжніх друзів?

http://www.empatia.pro/chomu-nashi-dity-tak-nudguyut-u-shkoli-ne-vmiyut-chekaty-legko-rozcharovuyutsya-ta-ne-mayut-spravzhnih-druziv/

Секрети розвитку самодисципліни в дитини

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/4373/

Як збільшити участь батьків у житті дітей
https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/1088/

Найважливіші навички для кожної дитини

Батьки і діти. Спілкуйтесь з любов'ю

Блог про виховання і розвиток дитини

Онлайн-словник з англійської мови

На допомогу у правильній вимові та перекладі англійських слів. Транскрипція.


Загальні вимоги до ведення учнівських зошитів

   Учитель повинен розуміти сам і пояснити батькам та учням, що дотримання визначених правил і рекомендацій щодо ведення учнівських зошитів, - необхідна умова забезпечення високої грамотності і загальної культури школярів. Тому учні зобов'язані: бережливо використовувати зошит, не починати новий зошит, доки не списано попередній, користуватися обгортками (бажано поліетиленовими), не бруднити сторінок, не виривати листків.
    Протягом навчального року вчитель повинен постійно стежити за акуратністю ведення письмових робіт, нагадувати учням про те, що зошит беруть тільки чистими руками, сторінки не загинають і нічого зайвого на них не малюють; текст починають писати з абзацу, робочий рядок дописують до кінця, новий рядок починають на відстані ширини букви «о» від поля чи середини зошита. Розділові знаки пишуть розбірливо, чітко, знак переносу відрізняється від тире меншим розміром. Якщо слова пишуть у стовпчик, то першу букву наступного слова розташовують під першою літерою попереднього слова, стовпчик від стовпчика знаходиться на відстані найдовшого зі слів.

Батьки!
Цього року Ваша дитина йде до першого класу. Це велика подія у Вашій сім’ї. Я сердечно вітаю Вас i бажаю, щоб Вашi сподiвання здійснилися, щоб Вашій дитині було добре, затишно i цiкаво в нашiй школi. Дозвольте дати Вам кiлька порад.

1. Ваша дитина хвилюватиметься. Прикрасьте її кiмнату кульками, плакатом з веселим написом.
2. Приготуйте маленький, барвисто оформлений подаруночок i покладiть його поряд з подушкою дитини.
3. Якщо Ви напередоднi зiбрали портфель, все одно ще раз зазирніть до нього разом з дитиною i покладiть ще якiсь дрiбнi речi: комiчну гумку або незвичайний олiвець.
4. Цього дня заборонiть собi повчати дитину, пiдвищувати на неї голос. Не сердьтеся i не хмуртеся!
5. Вiдкладiть усi справи. Ви повиннi бути поряд, коли дитина переступить шкiльний порiг.
6. Скажiть своєму першокласнику, як добре i чудово вiн виглядає.
7. Зустрiчаючи дитину зi школи, розпитайте, що їй сподобалося, що вона робила, похвалiть за те, що вона трималася впевнено (навiть якщо це не так).
8. Увечерi органiзуйте святкову вечерю. Запросiть бабусь, дiдусiв.
9. Не забудьте сказати дитинi, як сильно Ви її любите.
10. Лягаючи спати, дайте слово i надалi бути до дитини таким лагiдним, спокiйним i уважним, як сьогоднi.
Усе це дасть можливiсть дитинi зрозумiти, що подiї, якi вiдбуваються в її життi, дуже важливi i для батькiв. Це додасть їй упевненостi, налаштує на серйозну, цiкаву роботу.

Заяви / довідки:
1. Заява батьків
2. Анкета
3. Копія свідоцтва про народження дитини
4. Копія паспорта батьків
5. Довідка про місце проживання
6. Довідка про доходи
7. Довідка про склад сім'ї

Для навчання потрібно:
зошит в клітинку - 5 шт.
зошит в косу лінійку - 5 шт.
обкладинки для зошитів
обкладинки для підручників (тверді)
пенал (простий і зручний у використанні)
у пеналі:
ручка з синьою пастою (з тонким стержнем) – 2 шт.
простий олівець – 2 шт.
лінійка 20 см - 1 шт.
ластик - 1 шт.
точилка з контейнером для стружки - 1 шт.
для уроків трудового навчання:
пластилин 
дощечка для пластилина
кольоровий папір
кольоровий картон
клей 
ножниці з заокругленими кінцями - 1 шт.
для уроків образотворчого мистецтва:
альбом
фарби акварельні 
кольорові олівці
пензлики
для уроків фізкультури:
футболка
спортивний костюм
спортивне взуття 

Правила для батьків
• Не навчайте дітей так, як навчали вас. Вони народилися в інший час.
• Жваво цікавтеся життям дитини, її радощами та засмученнями, за потреби сприяйте, радійте, співчувайте.
• Спілкуйтеся із дитиною, як із дорослим, який чекає від вас взаємної довіри, поваги, розуміння.
• Дайте їй відчути, як її люблять, як чекають від неї успіхів.
• Смійтеся разом із нею, веселіться, грайтеся!
• Жваво цікавтеся дитячими захопленнями, беріть участь у них.
• Перепрошуйте перед дитиною, якщо з якоїсь причини припустилися стосовно неї безтактності.
• Заохочуйте у своїй дитині бажання ставити запитання, сперечатися, висловлювати власну думку, стверджувати свою позицію.
• Учіть дітей шанобливо висловлювати і доводити свою думку, сперечатися без істерики, образи.
• Заохочуйте пошукову, дослідницьку діяльність, учіть дитину самостійно думати, міркувати.
• Допомагайте дитині перевершити саму себе, не бійтеся ставити перед нею щоразу складніші завдання.
• Стежте за чистотою власного мовлення.


ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
§  Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім’ї.
§  Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки!
§  Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.
§  Дозволяйте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
§  Організовуйте сімейні прогулянки, екскурсії містом.
§  Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не роз­кішному одягу.
§  Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп'ютері до 30 хвилин.
§  Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички, любов до праці.
§  Не робіть із дитини лише споживача, нехай вона буде рівноправним членом сім'ї зі своїми правилами і обов'язками.
§  Пам'ятайте, що діти — це не лише продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою долю.

Десять «заборонених» звертань до дитини
1. Скільки разів тобі повторювати?..
2. Я сказала - зроби...
3. Ти що, не розумієш?..
4. У всіх діти, як діти, а ти...
5. За що мені таке покарання?..
6. Не лізь, якщо не можеш зробити...
7. І в кого ти тільки такий вдався?..
8. Невже тобі важко запам'ятати?
9. Я безліч разів говорила, що...
10.У моє: подруги дитина - просто ангел, а в мене...

Десять «потрібних» звертань до дитини
1. З'ясуймо разом...
2. Як ти вважаєш?..
3. Мій любий...
4. Це ти добре придумав...
5. Таке тільки ти міг придумати...
6. Я не сумнівалася, що ти в мене найрозумніший...
7. Я так вдячна долі, що ти в мене є...
8. Упевнена, що ти зможеш...
9. Я завжди знала, що моя дитина найкраща...
10.Умене дитина - просто ангел, а ось у моєї подруги...


Що робити, якщо:
Ваша дитина вередує?
Що робити?
§  Перемкніть увагу дитини на інший об'єкт.
§  Поступіться в чомусь малому, зберігаючи головне.
§  Разом знайдіть рішення, прийнятне для всіх.
§  Поясніть, що своєю поведінкою вона завдаєте проблеми для ко­гось іншого.
Що не робити?
§  Не потрібно сперечатися.
§  Не бійтеся бути твердими.
§  Не застосовуйте силу.
§  Не засмучуйтеся! Дитина лише випробовує вас.
§  Не бійтеся твердо відмовити. Дитина добре знає, що необов'язковоїй дадуть все, що вона вимагає.
Ваша дитина вперта?
Що робити?
  • Умійте відмовити так, щоб дитина не покладалася на відміну рішення.
  • Умійте відокремити все погане від гарного, що є в дитині.
  • Погляньте на світ очима дитини.
  • Щоб дитина щось виконувала із задоволенням, їй повинно бути цікаво.
  • Покажіть дитині, що ви засмучені.
Що не робити?
§  Не починайте сперечатися. Ви самі перетворюєтесь на дитину.
§  Не робіть із дитини піддослідного кролика
§  Не уникайте дрібниць: саме вони радують та засмучують.
§  Не примушуйте силою.
§  Не бійтеся делікатно нагадати, адже дитина могла просто забути.
Ваша дитина повільно прокидається вранці?
Що робити?
  • Увімкніть спокійну музику або мультфільм.
  • Приготуйте речі (портфель, одяг) із вечора.
  • Приготуйте щось смачне на сніданок.
  • Уточніть час укладання спати.
  • Привчіть дитину виконувати зарядку
Що не робити?
  • Не кричіть.
  • Не запевняйте: «Швидше! Ми запізнюємось!».
  • Не дорікайте.
  • Не лякайте тим, що в школі сваритиме вчитель.
  • Не допускайте перед сном збудження дитини.
Ваша дитина неслухняна?
Що робити?
  • Дайте дитині можливість здобувати власний досвід.
  • Будьте уважними до інтересу малюка.
  • Головне - не скільки, а як саме ви проводите спільний час.
  • Якщо прохання дитини нікому не шкодить, поступіться!
  • Пам'ятайте, що ваш малюк - ваше відображення. Ви не дотримуєтеся
своїх обіцянок - він не дотримується своїх.
Що не робити?
  • Не вимагайте пояснень від дитини.
  • Не опікайте занадто.
  • Не сваріться несправедливо.
Ваша дитина говорить неправду?
Що робити?
  • Навчіть дитину, коли вона припуститься помилки, виправляти її.
  • Покажіть на своєму прикладі, що правда завжди краще.
  • Дайте можливість дитині вчитися на власних помилках.
§  Коли ви бажаєте щось з'ясувати, перевірити, зробіть так, щоб малюк цього не знав.
§  Покажіть дитині, що ви її любите не за досягнення, а за те, що вона є.
Що не робити?
  • Не влаштовуйте випробування її чесності.
  • Не захищайте дитину від наслідків її помилок.
  • Не залякуйте дитину.

ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ

1. Виховуйте звичку готуватися систематично.
2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5-2год. після шкільних занять.
3. Привчайте дитину сідати до роботи без нагадувань.
4. Навчайте дитину виділяти головне й другорядне, уміти зосередитися на головному.
5. Нагадуйте дитині повторити правила, які вивчали на уроках.
6. Виховуйте у дитини самоконтроль, самоаналіз та самооцінювання.
7. Акцентуйте увагу навіть на незначних перемогах, щоб дитина помічала їх і намагалася домогтися більших результатів.
8. Не порівнюйте результати навчання дитини з результатами інших дітей, а тільки з її власними.
9. Не забувайте відзначити старанність дитини.
10. Перевіряти і допомагати - не означає «робити замість», ніколи не підказуйте дитині готових рішень.






















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу