Англійська мова

to have got / has got - мати, володіти чимось
Remember: 
I've got = I have got
You've got = You have got
We've got = We have got
They've got = They have got
She's got = She has got
He's got = He has got
It's got = It has got

I. Translate into English:
1. Ми маємо велику сім'ю.
2. Вони мають багато іграшок.
3. Ти маєш червоного м'яча.
4. Вона має великі очі.
5. Він має коротке волосся.
6. Цей кіт має довгий хвіст.
7. Моя мама має довге волосся.
8. У мого брата чорне волосся. (Мій брат має чорне волосся.)
9. Його сестра має 2 хом'ячка.
10. Твій собака має чорний ніс.

Remember: 
I haven't got
You haven't got
We haven't got
They haven't got
She hasn't got
He hasn't got
It hasn't got

I. Translate into English:
1. Мій кузен не має сестер.
2. Ви не маєте велику сім'ю.
3. Вона не має коричневу машину.
4. Ми не маємо піратів.
5. Наші друзі не мають домашніх улюбленців.
6. Той слон не має довгого хвоста.
7. У мого дядька немає велосипеда.
8. Їхня тітка не має світлого волосся.
9. У мого дідуся немає багато зубів.
10. Наша бабуся не має довгого волосся.

Remember:
Have I got ...?      Yes, I have. / No, I haven't.
Have you got ...?
Have we got ...?
Have they got...?
Has she got ...?
Has he got ...?
Has it got ...?

I. Translate into English:
1. Ти маєш повітряного змія? - Так, я маю повітряного змія.
2. У тебе є машина? - Ні, я не маю машини.
3. Твій тато має човен? - Ні, він не має човна.
4. У їхньої тітки сині очі? (Твоя тітка має сині очі?) - Так, вона має сині очі.
5. Пірати мають човни? - Так, вони мають човни.
6. Їі собака має довгі вуха? - Ні, вона не має довгі вуха.
7. Його змія має довгий хвіст? - Так, вона має довгий хвіст.
8. Наш торт має багато горіхів (nuts)? - Ні, він не має горіхів.
9. Той велосипед має три колеса? - Так, він має 3 колеса.
10. Твій брат має потяг? - Так, він має потяг.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу