Англійська мова

to be (бути) 
має три форми: am, is, are (є)

Remember:
I am = I'm (я є)
She is = She's (вона є)
He is = He's (він є)
It is = It's (він / вона / воно є)
You are = You're (ти / ви є)
We are = We're (ми є)
They are = They're (вони є)

Правила гри: за кожний неправильний переклад речення додається додаткове речення.


I. Translate into English:

1. Вона (є) гарна.
2. Він є мій друг.
3. Той кіт (є) білий.
4. Я (є) дитина (a child).
5. Ця жаба (є) зелена.
6. Вони (є) щасливі.
7. Ми (є) учні.
8. Ти (є) мій брат.
9. Ця листівка (є) велика.
10. Ці олівці (є) кольорові. (colourful)

Remember:
I am not = I'm not (я не є)
She is not = She isn't (вона не є)
He is not = He isn't (він не є)
It is not = It isn't (він / вона / воно не є)
You are not = You aren't (ти / ви не є)
We are not = We aren't (ми не є)
They are not = They aren't (вони не є)

I. Translate into English:

1. Я не (є) дорослий (an adult)
2. Ти не (є) мій дідусь.
3. Вона не (є) моя бабуся.
4. Він не (є) його олівець.
5. Ми не (є) сумні.
6. Вони не (є) кумедні.
7. Ви не (є) клоуни.
8. Він не (є) голодний.
9. Твоя сім'я не (є) велика.
10. Наша школа не (є) маленька.

Remember:
Am I ...?
Is she ...?
Is he ...?
Is it ...?
Are you ...?
Are we ...?
Are they ...?

I. Translate into English:

1. Я (є) красива? - Так, ти (є) красива.
2. Ми (є) розумні (clever)? - Так, ми (є) розумні.
3. Вони (є) сумні? - Ні, вони не (є) сумні.
4. Вона (є) твоя сестра? - Такб вона (є) моя сестра.
5. Він (є) їхній друг? - Ні, він не (є) їхній друг.
6. Ця іграшка (є) коричнева? - Так, вона (є) коричнева.
7. Твоя мама (є) висока? - Ні, вона не (є) висока.
8. Твій тато низький? - Ні, він не низький.
9. Її лінійка довга? - Так, вона довга.
10. Ваш потрфель червоний? - Так, він червоний.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу