Вітання директора школи Олени Володимирівни

Любі мої славутинці, дорогі колеги, шановні батьки!

 Минув ще один рік. Він був непростий, але дуже насичений. Втім, ми з вами ніколи не шукали легких шляхів. Наш шлях до успіху тернистий, але чесний.
            Славутинка стала місцем, де вчаться і працюють  люди творчі, талановиті, ініціативні, наполегливі, чесні та справедливі, не байдужі до власного майбутнього , майбутнього своєї родини, своєї країни.
          Тому саме ви, як ніхто, заслуговуєте на гарне і достойне життя, здійснення ваших мрій та бажань, злагоди та спокою у родинах.
         Я бажаю вам, наші улюблені діти, відчути магію новорічних свят і завжди вірити в дива, бо вони таки стаються.
        Батькам наших невгамовних діток бажаю завжди вірити у власних дітей, але не вимагати від них реалізації того, чого не досягли колись ви. Вони – інші, з власною життєвою дорогою, мріями, долею. Просто вірте в них і любіть. Бо вони – це ви, але більш талановиті, більш успішні. Нехай будуть і більш щасливими!
        Я щиро бажаю вам, мої дороги колеги, гарного святкового настрою, теплих і затишних вечорів у родинному колі, вірних та щирих друзів, міцного здоров’я та удачі в прийдешньому році. А ще – достойної зарплатні, поваги від учнів та їх батьків, гідної оцінки вашої роботи урядом.
        А ще я дуже хочу, щоб ви хоч іноді відпочивали, могли дозволити собі подорож своєї мрії з коханою людиною, з родиною, з гарними друзями!
Я вас дуже люблю й ціную! До зустрічі в Новому 2017 році!
ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!
Олена Козлова

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу